piątek, 13 lipca 2007

Tok FM

radio Tok Fm
W radio tok fm audycja o marketingu internetowym.Bardziej od strony teorii niż praktyki, niemniej zwracająca uwagę na parę ciekawych zjawisk i tendencji, jak rozwój naróżniejszego typu "porównywarek" czy to porównujących ceny w sklepach internetowych czy zestawiających opinie o produktach.
Także znaczenie wortali jako miejsca do którego przychodzi klient zainteresowany określoną tematyką czy to meble czy to szkolenia w przeciwieństwie do dużych portali i klasycznej reklamy która polega na atakowaniu klienta.
Podobne znaczenie ma umieszczenie swojej strony wysoko w wyszukiwarce- oczywiście jeżeli dobrze dobrane jest słowo kluczowe.
I konkluzja, coś co nie dla każdego jest jasne, ze internet o wiele bardziej utrudnia oszukiwanie na temat produktu czy firmy. I to że anonimowość to fikcja.
Jako admin jestem w stanie okreslić skąd, od kogo pochodzi jaka wypowiedź i skutecznie zablokować (zbanować) nieuczciwe firmy stosujące np. astroturfing (czyli tworzenie fikcyjnych tożsamości internetowych w celu np. wypowiadania pozytywnych opinii o produkcie na forach i w serwisach web2).
Dokładnie mówiąc takie działania oczywiści do przeprowadzenia tyle, ze o wiele trudniejsze a wiec i droższe co zmniejsza ich opłacalność.
Internet co niektórych może dziwić premiuje uczciwe podejście do klienta.
Niedawno na nazwę jednej z firm telekomunikacyjnych w google na pierwszej stronie wyskawiwała strona zrobiona przez źle potraktowanego klienta.
I witryny informacyjne jak np. zdrowedzieciństwo gdzie oferowany produkt jest tylko dodatkiem do mającej go oferować witryny a właściwie do przedstawianych informacji, jak w przypadku firmy oponiarskiej prowadzącej serwis o bezpiecznej jeździe-jeżeli tak dobrymi specjalistami z tej dziedziny to zaufam im jeśli chodzi o opony.

Brak komentarzy: